مقایسه،انتخاب و خرید لوازم تحریر و لوازم اداری

  • ۰
  • ۰

کونیکا مینولتا ، کونیکا ، مینولتا ، Konica Minolta ، کونیکا مینولتا چیست ؟

کونیکا مینولتا نام یک شرکت ژاپنی می باشد ، که در زمینه ی تولید 1) تجهیزات اداری 2) ابزار های تجسمی 3) تجهیزات تصویر برداری پزشکی و ابزارهای اندازه گیری فعالیت می نماید 

www.mehranpaper.ir


شرکت کونیکا مینولتا از ادغام دو شرکت کونیکا و شرکت مینولتا تاسیس گردید و این شرکت در سال 2003 فعالیت خود را آغاز نمود .و اما شرکت کونیکا خود یک شرکت بنام در زمان 1873 بود که در زمینه ی چاپ لیزری ، فیلمبرداری ، فیلم عکس و ... فعالیت می نمود در واقع این شرکت ژاپنی کلیه لوازم عکاسی را تولید می نمود و شرکت مینولتا نیز که یک شرکت ژاپنی بود که در زمینه ی تولید دوربین عکاسی و دور نگار و چاپگر های لیزری فعالیت می نمود .شرکت مینولتا در سال 1928 فروشگاه خود را با نام فروش دوربین های آلمانی ژاپنی تاسیس کرد و از جمله زرگترین دلایل شهرت این شرکت ساخت دورین هایی با فوکوس خودکار بود . دفاتر مرکزی شرکت کونیکا مینولتا در توکیو ، مارونولوچی ، چیودا قرار دارد . این شرکت از جمله شرکت های سهامی عام محسوب می گردد که سهام آن در بورس توکیو عرضه می گردد . از جمله بزرگترین سهام داران شرکت کونیکا مینولتا نیپون لایف و جی پی مورگان چیس می باشند .

کونیکا مینولتا دارای امکانات بیشماری می باشد که در ذیل به برخی از این امکانات می پردازیم :

1) امکان اتصال به پورت USB : با استفاده از این امکان می توان به راحتی کونیکا مینولتا را به کامپیوتر متصل نمود و از این دستگاه به عنوان یک پرینتر با تمام ویژگی های مطلوب آن بهره مند شد .

2) قابلیت Sort دیجیتال و مکانیکی : این دستگاه دارای قابلیت سورت هم به صورت فیزیکی و هم به صورت مکانیکی را دارا می باشد .

3) قابلیت EDF : با استفاده از این قابلیت هم می توان به صورت همزمان دو طرف سند را اسکن نمود و هم دارای EDF ثابت می باشد .

4) قابلیت مشخص کردن موقعیت اسکن : با استفاده از این قابلیت می توان به راحتی سند مورد نظر را در فایل اسکن نمود .

5) اسکنر رنگی : این دستگاه دارای قابلیت اسکن به صورت رنگی نیز می باشد.

6) استفاده در شبکه : این دستگاه را می توان در شبکه با استفاده از کابل شبکه Share نمود تا تمام دستگاه های موجود در شبکه بتوانند به کونیکا مینولتا متصل شده و علاوه بر گرفتن خروجی فایل به صورت پرینت شده بتوان از مستندات لازم اسکن نیز تهیه نمود .

دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا یک دستگاه کپی فوق حرفه ای و با امکانات بیشمار می باشد و از این دستگاه در انواع مختلف کاربردها می توان استفاده نمود . از کونیکا مینولتا علاوه بر کپی به صورت سیاه و سفید می توان در کپی رنگی نیز استفاده نمود و از جمله مواردی که در دو منظوره بودن این دستگاه (علاوه بر کپی سیاه سفید می توان نسخه ها را به صورت رنگی چاپ نمود) وجود Image مشکی می باشد که استفاده از آن سبب شده تا این دستگاه از دستگاه های هم نسل خود قدری بزرگتر باشد . در سیستم کپی رنگی آن تصویر توسط سیستم لیزری پردازش می گردد و در برخی از مدل های آن دیگر نقص و یا برخی از ضعف های وجود LED به صورت کامل برطرف گردیده

قیمت استوک بسته به وضعیت و امکانات 60 تا 120 میلیون ریال (به همراه سورتر)
قیمت رفیل بسته به وضعیت و امکانات 270 تا 360 میلیون ریال
قیمت آکبند موجود نیست
قیمت کار کرده بسته به وضعیت و امکانات 45 تا 55 میلیون ریال

  • بسته به وضعیت و امکانات 68 تا 130 میلیون ریال (به همراه سورتر) 
  • بسته به وضعیت و امکانات 300 تا 360 میلیون ریال
  • موجود نیست
  • بسته به وضعیت و امکانات 450 تا 65 میلیون ریال
  • ۹۶/۰۱/۱۸
  • مهران مهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی